zaterdag 28 januari 2012

Het toppunt van ZEN.


Een groot jaar geleden hakten we de knoop door. We wilden ons afgewerkt rijhuis met stadstuintje verkopen en hopen dat we iets binnen ons budget 'op de buiten' zouden vinden. Het werden spannende tijden...eerst ons huis verkopen om dan binnen de vier maand een ander huis te vinden, terwijl er twee kleine bubbels rond ons liepen die het ook graag warm en gezellig hebben.
Hoeveel keer ik 'alles komt in orde' gezegd heb weet ik niet, maar het was onnoemelijk veel en ik vrees dat veel mensen rondom mij dit kunnen beamen want op den duur kon ik niets anders meer zeggen.
Maar nu, na veel piekeren en zweten, is alles ook in orde gekomen. We ruilden onze luxe met een onafgewerkt huis, maar met een lap grond derbij en zelfs een stukje bos, dus 'op de buiten', net zoals we wilden.
Nu, een groot jaar later, zijn de kids gelukkig, de papa zotcontent met zijn 'werkkot' en zijn 'bos', maar ook ik herleef. (Ik kreeg mijn open keuken met schuifraam en een washok.)
Vorige zondag hebben we het verwaarloosde stukje bos beginnen snoeien, en de batterijen laden hiervan echt op, ik hoop dat het weer morgen wat meevalt zodat ik wat kan verder doen terwijl manlief met de kids binnen naar het veldrijden kijkt ;-) Het toppunt van ZEN.

2 opmerkingen:

  1. Ben zo blij voor jullie! En ik kan het inderdaad beamen...:-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey leen , m'n mega toby is idd gewoon uit het hoofd gebreid , 'k wil het wel es proberen op te schrijven hoor maar nie zeker of dat het zal lukken

    BeantwoordenVerwijderen