woensdag 18 januari 2012

mijn eerste poncho

Eindelijk! Na lang twijfelen welk patroon en welke wol ik ging gebruiken om mijn eerste poncho te maken is hij af. Het patroon vond ik bij Drops Design en is heel eenvoudig want dit is mijn eerste grote stuk dat ik zelf brei. Het mocht dus helemaal niet moeilijk zijn want ik ben nog een beginner. De wol vond ik, jawel, in de Zeeman. Ik was er meteen door verkocht omdat je ze echt voor alles kan gebruiken. Het is gewone zwarte wol met gekleurde spikkels. Ik kocht direct een stuk of 12 bollen maar had er maar 3 nodig. Dus nu nog even nadenken wat ik met de rest van de bollen ga maken...

2 opmerkingen:

  1. Hij is echt prachtig!! Maak een klein ponchootje voor de dochter, zou dat niet tof zijn? Ik zie ze al lopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ewel leen echt schone , en t idee van isolde is idd goed

    BeantwoordenVerwijderen