zondag 5 februari 2012

winterbreien

 
Ik had ooit es twee bolletjes wol gekocht omdat ik ze heel mooi van kleur vond, wat ik ermee zou maken, wist ik toen nog niet. Maar dit is nu het resultaat si. Muts, sjaal en beenwarmertjes voor Froje. Het bloemetje op de muts maakt het geheel af. Froje vindt het allemaal geweldig en de beenwarmers mogen zelfs niet meer af.
De beschrijving van de muts en beenwarmers vond ik in het boek 'breipatronen voor kinderen', de sjaal maakte ik volgens een steek die ik vond in het geleende boek van een vriendin ;-)
Nu zag mijn zoontje Litse dit alles, en ja hoor, hij wil ook een muts en sjaal. Ik weet direct weer wat doen...



3 opmerkingen:

  1. Supertof!! Amai, je bent rap!! Je hebt het boek nog maar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Omdat ik je blog leuk vind, heb ik je een award gegeven! Kijk op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen