zondag 26 februari 2012

Zeg het met een bloemetje

Ik kreeg voor ons huwelijk, nu toch al vijf jaar geleden, van mijn zus dit, tja, hoe zou ik het noemen, ...euh... vaasjesding. Toen zaten er mooie bloemetjes in en toen die uitgebloeid waren, zette ik het vaasjesding op mijn zolder, met de gedachte, ik vul het wel es opnieuw op. Maar daar zulke bloemetjes snel uitgebloeid zijn bleef het ding op zolder staan... verhuisde het mee naar hier...en belandde het dan hier op de zolder... tot nu.
Ik vond een bloemetje op de blog van grietje karwietje en wist meteen dat de vaasjes hier ideaal voor zijn. Onlangs waren de zus in kwestie en mijn mama jarig en maakte ik ook bloemetjes voor hen die de kindjes dan konden geven, zeg het met een bloemetjes, zo cliche maar oh zo leuk...

3 opmerkingen:

  1. amaai zo sjiek , idd en deze bloemen zullen nooit vergaan , en dan ....misschien ergens op een zolder binnen 100 jaar ,.... kijk es van oma zaliger !!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dag schatteke ik gaf je de liebster blog award
    voor info zie mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen