dinsdag 6 maart 2012

Ik kreeg al twee liebster blog awards van storm en vitrien dus nu moet ik toch zeker es uitzoeken hoe ik dit moet delen. Het was even zoeken maar het is hopelijk gelukt...

Trouwens, bedankt vitrien en storm om mij trouw te volgen x
De bedoeling is, als je deze award krijgt, je deze weer doorgeeft aan 5 bloggers met minder dan 200 volgers.
Deze proberen dit dan ook weer door te geven aan 5 andere bloggers zodat er hopelijk voor ons weer nieuwe volgers bijkomen.
Het is wel de bedoeling om een berichtje achter te laten bij de ' genomineerden' zodat ze weten dat ze in de prijzen vallen .
voila se, en nu gogogo aan m'n volgersaantal.

Nu heb ik ook wat rondgesnuffeld en ik geef de award door aan:
bij saar en mien
rozewiezewo
marieke maakt
crea warboel
zo mooi-zo leuk

1 opmerking:

  1. Dag leentje, bedankt hoor! Ik had je berichtje wel gelezen destijds, maar kon jou toen niet terugvinden op internet, je bloggerprofiel was leeg ofzo, anyway, nu zie ik ineens een nieuw plaatje tussen mijn lijst met volgers staan en vind ik jou. Bedankt nogmaals voor het doorgeven van de award! Ik had 'm toen ook pas gehad en doorgegeven, ik zal een linkje naar je op mijn blog zetten & wens jou veel succes met bloggen! Groetjes, marieke

    BeantwoordenVerwijderen