dinsdag 6 maart 2012

Voor alles is er een eerste keer...


Mijn eerste stiksels... alles zit nog scheef aaneengenaaid en helemaal niet recht gestikt, maar ik heb dan ook nog nooit met een stikmachine gewerkt. Ik wil het zo graag leren, maar vorig jaar was de cursus helaas al volzet. Nu heeft mijn lieve mama het mij voorgedaan en kan ik de beginselen, de rest doe ik op het gevoel...Het patroon van de tas vond ik via eloleo en de vogel kreeg ik via een vriendin te pakken.
Het stikken zit nog helemaal niet in mijn vingers dus ik vrees dat ik het nog even bij haken en breien houd...

2 opmerkingen:

  1. oh leen 't is zo leuk om met je eigen gemaakte tas rond te lopen
    en e scheve naad wat geeft dat , je hebt er het plezier van en dat telt

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal akkoord met Rita!! En op de foto zie je dat niet ;-) Ik vind het toch knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen