dinsdag 3 april 2012

de omkeerbare tas

De alombekende reversible bag. Joepieieieieieie, ik heb hem al onder de knie. De eerste tas die ik maakte naaide ik eerst volledig dicht, oeps, en de naden zijn niet echt mooi op elkaar. Maar vandaag beloofde ik een collega zo'n tas omdat mijn zoontje superleuke pc spelletjes kreeg van haar.
Dus opnieuw met veel moed begonnen...en ik ben er trots op, voor een leek te zijn lukte het me aardig. Mede dankzij de tips van Storm, is de tas in twee uurtjes klaar geraakt, wat bij de eerste tas toch iets langer duurde... Maar nu mag de naaimachine wat rusten en zoek ik even de vertrouwde haakpen op.

4 opmerkingen:

  1. mo leen toch gy zyt ook e crack we zeg
    is da geestig da we elkander aansteken om allerlei toffe dingen zelf te doen ,zelfontplooing noemen ze dat zeker , en ikzelf vind dat ook al is 't soms es moeilijk pure ontstressing en da geeft me een heel goed gevoel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rita, ik kan het niet beter zeggen si

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke tassen! Ps: kijk eens op www.tikkiescheef.blogspot.com, heb een beetje reclame voor je gemaakt, mag ook wel als ik je een maand laat wachten op een bedankje! Marieke (maakt)

    BeantwoordenVerwijderen