dinsdag 12 juni 2012

Pakjesdag

Wat een leuke dinsdag. Toen ik thuis kwam van mijn werk vond ik dit pakje op de tafel. Mijn man was natuurlijk alweer zo nieusgierig geweest dat hij het pakje al geopend had, de curieuzeneuze!
Maar het was het pakje dat ik gewonnen had met de give away van tikkiescheef. Wat een mooie bloemetjes, een slinger, aparte bloemtjes en bloemetjes met een elastiekje voor in mijn haar, of  in dochterliefs haar, we vechten het nog uit. En daarnaast kreeg ik er nog een schriftje bij uit de Flow, dit ga ik gebruiken om al mijn favo granny s in te beschrijven.
Daarnaast bracht de postbode nog een pakje dat ik bestelde bij yves rocher, met alle lekker geurtjes voor een zacht prijsje, het was een echte pakjesdag vandaag...

2 opmerkingen:

  1. Fijn dat het pakje goed is aangekomen! Veel plezier ermee! groetjes, Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. pakjes ontvangen is altijd heel leuk :) bij mij verschijnt er dan direct een smile op m'n gezicht.
    maar ik kom met ander nieuws,
    ik heb je namelijk een award gegeven, meer info vind je op mijn blog.
    Je mag er mee doen wat je wil.

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen