woensdag 13 juni 2012

sunshine award

Vandaag kreeg ik de sunshine award, leuk zeg!
ik kreeg hem van crea-warboelDe regels voor deze award zijn:
-Bedank degene(n) waarvan je de award hebt ontvangen
-Geef antwoord op de 10 vragen
- Nomineer 10 nieuwe blogs en laat ze weten dat ze de award hebben gekregen.
1. Wat is je favoriete dier? 
een kat, alhoewel ik er allergisch van ben, ons Zazette blijft mijn favoriet
2.Wat is je favoriete getal? 
3 en 6, altijd al geweest maa vragg me niet waarom
3. Wat is je favoriete non-alcoholische drank?
vroeger koffie, maar onlags overgeschakeld op thee
4.Facebook of twitter?
als ik moet kiezen, fb dan, alhoewel het op een laag pitje staat

5.Wat is je passie?
ik ben een huismus die graag es haar neus buiten steekt
6. Krijgen of geven?
geven en genieten van de glimlach die je ervoor terug krijgt
7.Wat is je favoriete patroon?
momenteel granny s en het hemdrokje, morgen mss iets anders...
8. Wat is je favoriete dag van de week?
iedere dag heeft zijn charme
9. Wat is je favoriete bloem?
witte rozen
10.Wat is je favoriete land?
ik ben helemaal geen reiziger dus hou ik het op mijn thuisland Belgi├ź
Nu nog 10 blogs nomineren voor de Sunshine Award, waar ik graag langs kom:
mevrsnoeshaan
zo dit waren ze, een hele karwei maar met veel graagte gedaan...

5 opmerkingen:

  1. wat een eer zeg! dit is al de tweede...bloos, bloos! Ik denk niet dat ik de award door ga geven want het regert weer awards in blogland. Ik ben er wel super trots op!

    Bedankt, groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Merci, ik ga kijken wanneer ik de vragen beantwoord.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jeeeeej super de super dat wij ook de award mochten ontvangen :D Dank je wel! Wij zijn er heel blij mee en super trots op!

    BeantwoordenVerwijderen