zondag 3 juni 2012

zpagetti tas


Een tijdje terug moest ik binnen mijn werk veranderen van werkplaats. Van mijn collega-vriendin kreeg ik ter afscheid twee bollen zpagetti. Wat was ik blij. Ik maakte er een tas van om mee te nemen naar mijn werk die helemaal op mijn maat is. Een plaatsje voor de theethermos met versteviging zodat ze niet steeds omvalt. Daarnaast past precies mijn fruitdoosje en als laatse maakte ik er een zijzakje in om mijn sleutels in op te bergen. Meer heb ik niet nodig op mijn werk. En dit was in in een paar uurtjes geklaard, das het voordeel met zpagetti natuurlijk.
Een werkbeschrijving vond ik op hoooked maar ik paste de tas dus helemaal aan. Ik ga morgen weer trots naar mij werk.

1 opmerking:

  1. en ik ga dat morgen es keuren se , 't ziet er heel mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen