woensdag 11 juli 2012

nieuwe stofjes

Zaterdag pas besteld en vandaag al geleverd, wat snel zeg. Ik dacht dat de levertijd veel langer zou zijn daar de stofjes van de US komen.
Maar dit zijn ze dus, de acht stofjes die ik bestelde bij fabricworm. Iedere lap is 112cm op 96cm. Ik dacht dat het twee meter lang zou zijn daar ik het dubbele bestelde maar ik stond er niet bij stil dat enkel de lengte verdubbeld en niet de breedte. Maar de prijs valt ook supergoed mee, ongeveer 10euro per lap stof, verzendkosten inbegrepen.
 Daar ik er geen idee van heb hoeveel stof ik zou nodig hebben voor een rokje hoop ik nu dat ik er genoeg heb van eenzelfde soort om ooit es een rokje te kunnen maken voor mezelf.
We zullen zien als ik es goed gevorderd ben op de naaicursus...

4 opmerkingen:

  1. Leuk,dat je op naaicursus zit! Dan komen je stofjes wel van pas..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie stofjes zeg!!! Waar heb je die besteld?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik vind ze ook super van kleur en print maar ze hebben er nog veel meer die het bestellen waard zijn. je vindt ze op fabricworm, de link ernaartoe vind je in het bovenstaand blogbericht.

      Verwijderen