donderdag 18 oktober 2012

nieuwe aanwinst


Ik was wat aan het surfen op zoek naar eenvoudige patroontjes om mijn stikvaardigheden wat te trainen toen ik dit boek tegen kwam (patroontjes vond ik niet direct of het was dan in het engels en ik kan nog maar half patronen in het nederlands volgen). Maar dit boek dus, 'zo geknipt' van Sanne en Riet vond ik meteen aantrekkelijk. Toen mijn mama op bezoek kwam en ook over het boek begon heb ik het vandaag maar direct gaan kopen (en ik had chance want mijn gezinsspaarkaart was vol, dus voor mij was het maar 5 euro meer).
Zo weet ik meteen al weer wat doen met nederlandstalige uitleg naast mijn stikmachine...

3 opmerkingen:

  1. ooooooooooh , breng je het mee vnvnd
    k zou graag es snuisteren

    BeantwoordenVerwijderen
  2. tuurlijk dadde, zit al in mijn self made tas :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb hem doorsnuisterd en ik weet maar één ding
    ik wil ik wil hem !!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen