zondag 11 november 2012

de buit van het stoffenspektakel




Hoewel ik helemaal niet van plan was naar het stoffenspektakel te gaan in Kortrijk, kon ik het blijkbaar toch niet laten. En ziehier de buit. Drie toille seréekes, op de tweede foto van die 'dingen die je ooit wel eens nodig hebt en altijd van pas komen', de derde foto zijn supergoedkope stofkes om het boek van tantehilde uit te proberen en op de vierde foto vind je stretch jeans (om ooit een broek voor mezelf te maken) en zwarte fleece (want je weet nooit voor wat dat kan dienen... haar voor een pop of zo...).
Ik ben weer gelukkig en nu hopelijk tijd vinden om aan de slag te gaan...

3 opmerkingen:

  1. oooooooooh jij hebt al jeans mee , Kim en ik twijfelden voor onze broek maar hebben toch geen mee , toffe stofkes verlang al om je eerste pop te zien

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. jaja ik heb jeans mee, vlug bij isolde gecheckt hoeveel ik ongeveer nodig zou hebben... ben content met mijn vangst wi :)

      Verwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen