zondag 31 maart 2013

Broekje voor Litse


Hier ons Litse si... onze magere garnaal... Koop daarvoor maar eens een broekje die niet afzakt en die lang genoeg is... een zo goed als onmogelijke opdracht.
Nu kocht ik vorige maand voor de eerste keer een Knippie, en wat stond daarin... jawel...dit broekje.
De eerst reactie van Litse was: 'nee mama, ik moet niet passen, ik heb al broekjes genoeg', maar na wat aanmoediging ging hij toch mee naar mijn les om zijn maten corret op te meten.
Het is gemaakt uit verschillende delen en is een heel smal modelleke, ideaal om te  proberen dus. Met heel wat hulp van 'superlerares' is dit het eindresultaat, en ik ben er echt fier op. Het broekje zit als gegoten en wat meer is... het valt niet af.
Ik heb nu het ideale patroon, hier komen de broekjes....

3 opmerkingen:

  1. sjiek hé zeg , een tevreden zoon en een contente krak van e moeder

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat heb je leuk gedaan! Is een leuk model, die ga je vast ook nog eens met een andere stof naaien.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. hehe, je hebt al gelijk gekregen, ik heb al een tweede broekje gemaakt..

      Verwijderen